freeZone

Szabadon a szabadidőről

És ha nyerek...?
18+

dylan-nolte-559758-unsplash.jpgMa vettem egy lottót!

Bármennyire is naiv és infantilis dolog, én mégis minden alkalommal úgy töltöm ki a szelvényt, hogy biztos vagyok benne, ezen a héten én nyerem meg a főnyereményt! (18+)

Ilyenkor sandán rápillantok a lottózóban nyereményeket felsoroló táblára (akármi is legyen a hivatalos neve) és megnézem, hogy nagyjából mennyit kell majd tudnom elkölteni. Igazából mindegy, hogy 120 millió vagy 2,3 milliárd forintról van szó, át kell ezt gondolni nagyon alaposan! Nem csak az étkezések során és a mindennapi életben kell tudatosan élni, hanem azokat a pillanatokat is tudatosan meg kell tervezni, amikor valamilyen váratlan öröm ér és nem mellékesen azt is, hogy financiálisan mit kezdjük a dologgal.

Át kell gondolni, bár vajmi kevés esélyünk van, de mégis annyira de annyira jó fantáziálni, hogy mire költenénk a nyereményt. Ezzel bizonyára ti is így vagytok. Először is meg kell nézni, mennyi az annyi. Ugyanis ha csak (!) 50 milliót nyerünk, akkor az nagyjából annyira elég, hogy vegyél egy házat és autót magadnak utána pedig elmenjél nyaralni Mauritiusra. Én ezzel is nagyon boldog lennék! De ha kicsit többet nyernék, körülbelül annyit amennyi el se tudok képzelni, akkor már számolni kell.

Vannak rövidtávú célok, mint a lakás, ház, nyaraló, utazás, hitelek visszafizetése, család segítése, a szeretteim pénzügyi problémáinak megoldása stb. Természetesen mindenkinek más, de nekem ezek lennének azok, amire elsősorban költenék a nyereményből. Aztán kiszámolnám, hogy kb hány hónap (remélem még vagy 1000...) havi "ellátmányra" lesz szükségem a megélhetéshez és ezt az összeget félretenném, hogy ne legyen gondom a megélhetéssel soha többet. Ezután szépen befektetném a maradék pénzt, ingatlanokba vagy üzletekbe, amik életem végéig hoznák a jövedelmet.
Majd fognám magam és utazgatnék, bejárnám a világot és segítenék a szegényeken.

Most csináltam egy gyors fejszámolást, ehhez kb 1 millárd forint elég is lenne! Azt hiszem nagyon szépet álmodtam! De hát... ki tudja... és ha nyerek?

A bejegyzés trackback címe:

https://freezone.blog.hu/api/trackback/id/tr6814584310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

freeZone

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Címkék

Archívum

süti beállítások módosítása